Splošni pogoji poslovanja

PIVOVARNA LAŠKO UNION D.O.O., Pivovarniška ulica 2, 1000 Ljubljana, davčna št.: SI 90355580 (»podjetje«) s tem dokumentom določa splošne pogoje uporabe spletne trgovine in spletne strani www.union-experience.si (»pogoji poslovanja«).

1. DEFINICIJE IN RAZLAGA

1.1. V kolikor ni izrecno navedeno drugače:

  1. imajo definicije izrazov, podane v tem poglavju, enak pomen tudi v nadaljevanju,
  2. edninska oblika obsega tudi množinsko in obratno,
  3. moška oblika obsega tudi žensko in obratno.

Spletna stran je spletna stran www.union-experience.si, vključno z njenimi podstranmi.

Spletna trgovina je trgovina na spletni strani.

Pogoji poslovanja so ti splošni pogoji uporabe spletne trgovine in tvorijo sestavni del pogodbe.

Pogodba je pogodba, sklenjena med podjetjem in uporabnikom za nakup izdelka.

Izdelek je blago, storitev, digitalna vsebina ali digitalna storitev, ki jo podjetje nudi v spletni trgovini.

Podjetje ali prodajalec je oseba, označena kot podjetje v uvodu dokumenta.

Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno stran, ne glede na to ali kupi izdelek ali ne.

Potrošnik je fizična oseba, ki na spletni strani podjetja kupi izdelke za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Stranki sta podjetje in uporabnik.

ZVPot-1 je Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22 z morebitnimi nadaljnjimi spremembami).

ZIsRPS je Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15 z morebitnimi nadaljnjimi spremembami).

1.2. V nadaljevanju so lahko definirani tudi dodatni pojmi, ki so označeni z odebeljenim besedilom.

1.3. Morebitna nasprotja se urejajo in rešujejo v naslednji hierarhiji: (i) obvezne (kogentne) zakonske določbe, (ii) določbe pogodbe, (iii) določbe pogojev poslovanja in (iv) dispozitivne zakonske določbe.

 

2. UVODNE DOLOČBE

2.1. Z uporabo spletne strani uporabnik potrjuje, da je prebral in da razume pogoje poslovanja, ter se strinja, da jih bo spoštoval.

2.2. Uporabnik ne more oddati naročila, če se predhodno ni izrecno strinjal z vsebino pogojev poslovanja. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

2.3. Spletne strani ne sme uporabljati uporabnik, ki je mlajši od 18 let ali mu je bila delno ali v celoti odvzeta poslovna sposobnost, če za uporabo spletne strani nima soglasja zakonitega zastopnika (staršev ali skrbnikov). Z uporabo spletne strani uporabnik zagotavlja, da ima polno poslovno sposobnost ali izpolnjuje omenjene pogoje. Podjetje lahko od uporabnika kadarkoli zahteva dokazila o izpolnjevanju navedenih pogojev, prav tako ima pravico zahtevati odobritev pogodbe od uporabnikovega zakonitega zastopnika ali odstopiti od pogodbe, če se izkaže, da dovoljenje zakonitega zastopnika ni bilo dano.

2.4. Morebitna vprašanja, informacije, pohvale in pritožbe lahko uporabnik posreduje po telefonski številki: 041303050 kadarkoli v delovnem času od torka do petka med 13. in 17. uro ali kadarkoli po elektronski pošti: union.experience@heineken.com

2.5. Uporabnik nosi stroške, povezane z uporabo navedenih komunikacijskih sredstev.

2.6. Za informacije o piškotkih, ki jih uporablja spletna stran, si oglejte Politiko piškotkov.

 

3. INFORMACIJE O IZDELKU

3.1. V spletni trgovini je pri vsakem izdelku zapisana tudi cena. Dodatno je lahko navedena tudi dobavljivost izdelka ter opis izdelka, v katerem so navedene informacije. Podjetje si bo prizadevalo, da so informacije popolne in točne, pri čemer ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nepopolnosti ali netočnosti informacij.

3.2. Podjetje ima pravico, da po prejemu naročila preveri točnost in v primeru netočnosti naročilo zavrne. O tem bo uporabnika obvestilo.

 

4. NAVODILA ZA ODDAJO NAROČILA

4.1. V spletni trgovini lahko uporabnik ustvari svoj uporabniški račun, ki mu bo olajšal spletno nakupovanje.

Podjetje določi, kateri podatki so obvezni za kreiranje uporabniškega računa. V kolikor uporabnik podatkov ne želi vnesti, kreiranje uporabniškega računa ni možno.

Ob registraciji se podatki uporabnika shranijo, tako da jih ob naslednjem nakupu ni potrebno ponovno vnašati.

4.2. V spletni trgovini lahko uporabnik opravi nakup kot gost, brez registracije. Ob vsaki oddaji naročila mora vnesti podatke, ki jih podjetje potrebuje za izvedbo naročila.

Podjetje določi, kateri podatki so obvezni za izvedbo naročila. V kolikor uporabnik podatkov ne želi vnesti, uporabnik naročila ne more oddati.

4.3. Vse izdelke, ki so označeni kot dobavljivi, lahko uporabnik prestavi v svojo nakupovalno košarico. V tej lahko spreminja količine izdelkov ali izdelke odstrani.

Pred zaključkom nakupa mora uporabnik preveriti svoje podatke, vnesti podatke o plačilnem sredstvu in če je to zahtevno, izbrati način dostave.

4.4. Ko uporabnik odda naročilo, s tem odda zavezujočo ponudbo podjetju. Sprememba naročila oziroma podatkov v tej fazi v spletni trgovini ni več mogoča. Uporabnik lahko naročilo odda šele, ko potrdi, da je seznanjen s pogoji poslovanja in politiko zasebnosti spletne strani.

Če se podjetje s ponudbo strinja, kupcu po elektronski pošti pošlje obvestilo, da naročilo sprejema. S tem je med strankama sklenjena pogodba, katero dopolnjujejo ti pogoji poslovanja.

4.4. Račun za naročene izdelke bo podjetje kupcu predložilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Na računu je razčlenjena cena in vsi drugi stroški v zvezi z nakupom.

4.5. Podjetje bo besedilo pogodbe shranilo, uporabniku pa jo bo na njegovo zahtevo posredovalo in sicer še 2 leti po njeni sklenitvi.

 

5. CENA IN PLAČILNI POGOJI

5.1. Pri vsakem izdelku v spletni trgovini je navedena njegova cena oziroma način izračuna cene, če zaradi narave izdelka cene ni mogoče izračunati vnaprej. Vse cene izdelkov so navedene v evrih. Podjetje si pridržuje pravico do sprememb cen.

5.1.1. Podjetje je zavezanec za davek za dodano vrednost (DDV), zato vse cene na spletni strani in v pogojih poslovanja vključujejo pripadajoč DDV.

5.1.2. V določenih primerih bo podjetje uporabniku omogočilo koriščenje promocijske kode, ki mu bo omogočala pridobitev popusta ali druge ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini. Uporabnik lahko hkrati vnovči samo eno promocijsko kodo. Pogoji koriščenja in pravice, ki jih promocijska koda daje, bodo navedeni ob pridobitvi kode. Kodo lahko uporabnik vnese v polje, ki je predvideno za to, in sicer pred oddajo naročila.

5.2. Podjetje omogoča načine plačevanja, ki so navedeni ob zaključku naročila. Ostali načini plačevanja niso možni.

 

6. DOSTAVA BLAGA

6.1. Podjetje bi izdelkih lahko navede predvideni rok odpreme in dostave, ki pa za podjetje ni zavezujoče. Podjetje si bo prizadevalo naročilo čim prej dostaviti.

6.2. Predvideni rok dostave začne teči, ko podjetje sprejme naročilo. Za naročila, oddana med vikendi in dela prostimi dnevi, rok začne teči s prvim naslednjim delovnim dnem.

Če je zadnji dan roka sobota, nedelja ali državni praznik, se zadnji dan roka prestavi na prvi naslednji delovni dan.

6.3. Če bo prišlo do zamude pri dostavi blaga, bo uporabnik o tem nemudoma obveščen. Uporabnik lahko tudi sam pozove podjetje k dostavi blaga. V tem primeru bo podjetje uporabniku sporočilo primeren dodatni rok za dostavo blaga. Če v dodatnem roku podjetje obveznosti ne izpolni, lahko uporabnik odstopi od pogodbe. Če v času sprejema naročila vse naročeno blago ni na zalogi, bo podjetje najprej odposlalo delno pošiljko z razpoložljivim blagom, blago z daljšim dobavnim rokom pa kasneje, in sicer brez dodatnih stroškov za uporabnika. Če uporabnik odstopi od pogodbe in je blago že plačal, mu bo podjetje vrnilo kupnino.

6.5. Podjetje omogoča tipe dostave, ki so navedene ob zaključku naročila. Drugih tipov dostave ni.

Podjetje stroške dostave obračuna v višini, navedeni ob izbiri tipa dostave.

6.6. Uporabnik mora prejeto blago po prejemu pregledati in v primeru kakršnihkoli nepravilnosti podjetje čimprej obvestiti. Če je že ob prevzemu pošiljke razvidno, da sta blago ali paket fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora uporabnik na to takoj opozoriti dostavno službo.

 

7. OBISK MUZEJA UNION EXPERIENCE

7.1. Uporabnik preko spletne trgovine lahko kupi vstopnice za obisk muzeja Union Experience. Pogoj za nakup je izbor termina ogleda.

7.2. Kupec lahko do 24 ur pred predvidenim terminom ogleda prestavi termin obiska na kasnejši datum. Termin ogleda spremeni s pošiljanjem sporočila na e-poštni naslov union.experience@heineken.com. Sprememba termina ogleda je možna le enkrat.

7.3. Kupec z zamudo ali izostankom obiska v predvidenem terminu nima pravice do nadomestnega termina ogleda ali povračila denarja.

7.4. Če podjetje na predvideni termin ogleda ne bi moglo izvesti, bo o tem uporabnika obvestilo preko kontaktnih podatkov, shranjenih v uporabniškem profilu ali podanih v sklopu izvedbe nakupa brez kreiranja uporabniškega profila. Kupec se lahko po sporočitvi nadomestnega termina v roku 2 delovnih dni odloči, da od pogodbe odstopa in da mu podjetje vrne kupnino.

 

8. REZERVACIJA MIZE

8.1. Uporabnik lahko preko spletne strani rezervira mizo v Pivnici Union, ki se nahaja na naslovu Celovška cesta 22, 1000 Ljubljana (»Pivnica Union«).

8.2. Rezervacija mize je možna zgolj, če je v Pivnici Union v izbranem terminu miza na voljo.

8.3. Rezervacija mize je zavezujoča, termina obiska pa ni možno prestaviti.

8.4. Podjetje lahko za rezervacijo mize lahko zahteva plačilo kavcije. Kavcija se všteva v znesek gostinskih storitev, ki jih uporabnik naroči v Pivnici Union.

V kolikor uporabnik željeni termin zamudi za 15 minut ali več, podjetje ni dolžno zagotoviti mize uporabniku, prav tako mu ni dolžno vrniti kavcije.

 

9. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

9.1. Pravice iz tega poglavja pripadajo le potrošnikom.

9.2. Zakonsko jamstvo potrošniku za skladnost blaga predpisujejo določbe 71. do 87. člena ZVPot-1.

9.3. Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga, pod pogojem, da potrošnik o neskladnosti obvesti podjetje v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

9.4. Če je predmet pogodbe rabljeno blago, se lahko podjetje in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti podjetja, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Morebiten krajši rok odgovornosti je naveden pri opisu blaga.

9.5. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik podjetju sporoči osebno, o čemer mu podjetje izda potrdilo, ali ga pošlje podjetju, ali pa ga sporoči zastopniku podjetja, s katerim je sklenil pogodbo. Potrošnik podjetju omogoči, da izdelek, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladen, pregleda.

9.6. Če je obstoj neskladnosti sporen, podjetje o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

9.7. V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o tem obvestil podjetje, v spodnjem vrstnem redu, upravičen da:

  1. pod pogoji iz 82. člena ZVPot-1 zahteva od podjetja brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. pod pogoji iz 83. člena ZVPot-1 zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

9.8. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

9.9. Kadar potrošnik odstopi od pogodbe, podjetje potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

9.10. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, podjetje vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

 

10. JAMSTVO ZA SKLADNOST STORITVE

10.1. Pravice iz tega poglavja pripadajo le potrošnikom.

10.2. Zakonsko jamstvo potrošniku za skladnost opravljene storitve predpisujejo določbe 99. do 102. člena ZVPot-1.

10.3. Podjetje odgovarja za vsako neskladnost storitve, ki obstaja ob izvedbi storitve, pod pogojem, da potrošnik o neskladnosti obvesti podjetje v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

10.4. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik podjetju sporoči osebno, o čemer mu podjetje izda potrdilo, ali ga pošlje podjetju, ali pa ga sporoči zastopniku podjetja, s katerim je sklenil pogodbo.

10.5. Če je obstoj neskladnosti sporen, podjetje o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

10.6. V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko potrošnik, ki je o tem obvestil podjetje v spodnjem vrstnem redu:

  1. zahteva ponovno izvedbo storitve;
  2. zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali
  3. odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

10.7. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

10.8. Če obstoj nepravilnosti ni sporen, podjetje čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi potrošnikovi zahtevi.

 

11. GARANCIJA

11.1. Blago ima garancijo, če gre za blago, za katero mora biti izdana garancija za brezhibno delovanje v skladu s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 142/22 z morebitnimi nadaljnjimi spremembami in dopolnitvami).

11.2. Drugi izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno v spletni trgovini pri opisu izdelka v spletni trgovini. Če informacije o garanciji pri opisu izdelka ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil natančno informacijo.

11.3. Če prodajalec potrošniku izroči garancijski list, s katerim proizvajalec ali prodajalec jamči za brezhibno delovanje izdelka v določenem času, šteto od izročitve, izdelek pa ne deluje brezhibno, lahko v garancijskem roku potrošnik zahteva tako od prodajalca, kot od proizvajalca, da ga v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto njega izroči stvar, ki brezhibno deluje. Če garancijo nudi proizvajalec, lahko potrošnik garancijo uveljavlja tudi neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem serviserju. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in drugi pogoji garancije so navedeni na garancijskem listu ali na računu.

12. ODSTOP OD POGODBE

12.1. Pravice iz tega poglavja pripadajo le potrošnikom.

12.2. Pravico potrošnika do odstopa od pogodbe predpisujejo določbe 134. do 146. člena ZVPot-1.

12.3. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

12.4. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
  10. sklenjenih na javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
  13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
  14. je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
  15. je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
  16. je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.

12.5. Pri pogodbi za nakup blaga začne odstopni rok teči z dnem, ko:

  1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
  2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
  3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

12.6. Pri pogodbi o opravljanju storitve začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

12.7. Če potrošnik odstopi od pogodbe po tem, ko je skladno s sedmim odstavkom 132. člena ali tretjim odstavkom 133. člena ZVPot-1 zahteval, da podjetje začne opravljati storitev v odstopnem roku iz 134. člena ZVPot-1, plača podjetju znesek v sorazmerju z opravljeno storitvijo do dneva obvestitve podjetja o odstopu od pogodbe. Sorazmerni del se izračuna glede na skupno vrednost pogodbe. Če je cena v pogodbi glede na tržno ceno previsoka, se sorazmerni del izračuna glede na tržno vrednost.

12.8. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka 138. člen ZVPot-1, ki je dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2022-01-3419-p2.pdf, ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

12.9. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 12.3. člena pogojev poslovanja, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

12.10 Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.


13. VARNOST

13.1. Spletna stran za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani. Podjetje uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, vključno s podatki o plačilnih sredstvih. Način zaščite je dogovorjen v pogodbi z izvajalcem, s katerim ima podjetje sklenjeno pogodbo za namen izvajanja storitev plačevanja preko spleta.

13.2. Podjetje se obvezuje, da bo sprejelo vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov pri naročilu kupca. Ob teh pogojih podjetje ne odgovarja za morebitno krajo podatkov.

13.3. Dodatne informacije o zaščiti lahko uporabnik pridobi pri podjetju preko komunikacijskih sredstev, navedenih v 2. poglavju pogojev poslovanja.


14. AVTORSKE PRAVICE IN PRAVICE INDUSTRIJSKE LASTNINE

14.1. Vse vsebine na tej spletni strani ter vse pravice intelektualne in industrijske lastnine, vključno z avtorskimi pravicami in blagovnimi znamkami, so v lasti podjetja ali z njim povezanih pravnih oseb in poslovnih partnerjev. Brez predhodnega pisnega soglasja podjetja ali drugega zakonitega imetnika pravic ni dovoljeno kopiranje, reproduciranje, ponovna objava, prenašanje, spreminjanje ali distribucija vsebin, ki jih vsebuje ta spletna stran.


15. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

15.1. Vsebino in informacije, dostopne na tej spletni strani, objavlja podjetje v informativne namene. Podjetje si prizadeva, da gradiva na tej spletni strani vseskozi posodablja, vendar ni odškodninsko odgovorno uporabniku ali komur koli drugemu zaradi dostopa ali uporabe gradiva in informacij na tej spletni strani.

15.2. Za primer, da zakonodaja ne dopušča izključitve odškodninske odgovornosti v celoti, se odgovornost izključuje v obsegu, kolikor je to z zakonom dopustno. Za ta primer podjetje omejuje svojo odgovornost po višini, tako da odgovarja največ do višine zneska, ki ga je uporabnik plačal podjetju iz kakršnega koli naslova v obdobju enega leta pred dnem nastanka škodnega dogodka.


16. POVEZAVE DO DRUGIH SPLETNIH MEST

16.1. Če spletna stran vsebuje povezave do drugih spletnih mest, ki jih podjetje ne more nadzorovati, podjetje ni odgovorno za vsebino teh mest. Uporabnik izključno na lastno odgovornost obiskuje druga spletna mesta ter jih uporablja (npr. vsebino, izdelke in storitve, ki jih ponujajo druga spletna mesta). Podjetje predlaga, da si uporabnik prebere pogoje uporabe in informacije o varstvu podatkov, zbranih preko drugih spletnih mest.


17. VARSTVO ZASEBNOSTI

17.1. Informacije o tem, kako podjetje varuje osebne podatke uporabnika, zbrane pri uporabi spletne strani, so uporabniku dostopne v Politiki zasebnosti.


18. PRITOŽBE IN SPORI

18.1. V primeru neskladnosti izdelkov ali drugih težav lahko uporabnik odda pritožbo podjetju preko komunikacijskih sredstev, navedenih v 2. poglavju pogojev poslovanja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če podjetje ne ugodi pritožbi, uporabnika obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe.

18.2. Elektronska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

18.3. Podjetje se zavzema za sporazumno reševanje sporov. V kolikor to ne bo mogoče, bo o sporu odločilo pristojno sodišče po sedežu podjetja in pri tem uporabilo pravo Republike Slovenije.

18.4. Podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.


19. KONČNE DOLOČBE

19.1. Spremembe in dopolnitve pogojev poslovanja ali pogodbe so veljavne le, če so sklenjene v pisni obliki.

19.2. V kolikor v pogojih poslovanja ali pogodbi ni izrecno dogovorjeno drugače, nobena stranka ne more prenesti pogodbe v celoti ali posameznih iz nje izvirajočih pravic na tretjo osebo brez predhodnega pisnega soglasja nasprotne stranke.

19.3. V primeru, da eno ali več določil pogojev poslovanja ali pogodbe postane ali se izkaže za neveljavno ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost drugih določil pogojev poslovanja ali pogodbe. Stranki si bosta prizadevali v obliki dodatka k pogodbi sprejeti nadomestno določilo, ki bo zakonsko skladno in bo v največji meri zasledovalo namen prvotnega določila.

19.4. Dejstva, da pogodbi zvesta stranka v primeru kršitev pogojev poslovanja ali pogodbe ne vztraja pri spoštovanju določil s strani kršiteljice, se v nobenem primeru ne razlaga na način, da zvesta stranka soglaša s kršitvijo oz. da se odpoveduje zahtevkom iz naslova kršitev.

19.5. Podjetje si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani.

Datum: 12. 8. 2025